Linaninannesi_ Kızlar 18 haftalık hamileyim, sosyal medyada esimle cekildigimiz fotografi paylasip duyurmak istiyorum hamile oldugumu. Ama nazardan da korkuyorum. Fikriniz nedir yardimci olur musunuzz
Bireylulmasali Linaninannesi_ ben paylaşmamayı tercih ediyorum kişilerin kalbini bilemiyoruz maalesef
Reyhan00 Linaninannesi_ bence çok atmak istiyorsan son ayına doğru at ben bebekle ilgili olsun herhangi bir şey atmadım daha nazardan korkuyorum Eşim de öyle insanların nasıl gözle baktığını bilemeyiz
ysfali06 Linaninannesi_ nazar bu sadece kötü bakan değil iyi gözle bakanın da nazarı değiyor bilemezsin kimin nazarı değecek. Bnce paylaşmamak en güzeli 🤗
Ecmelbeyza Linaninannesi_ ay bence paylaşma hele karnın büyüyünce hiç paylaşma derim . Heleki çevrende seni çekemeyen varsa hiç . Biri iç çeker nazar değer Allah korusun canım 😘
Emel38 Bence deneme ne olur ne olmaz.Çeken var çekemeyen var.nazara gelmeyin ..yakın çevrenize söylersiniz yeterli
Dilbur Özellikle duyurmak amaçlı değil ama karnınız biraz daha büyüdüğünde öylesine Bi resim atmak daha güzel olur bence