Biz kızımıza Öykü Duru ismini vermek istiyoruz sizce nasıl 🥰 sizler isim bulabildiniz mi
oykuduru21 çok hoş,benim de kızım olacak inşallah aklımda hiç isim yok 🤷🏼♀️
oykuduru21 çok güzel benm kızımın adida öykü nisa olacak kısmet olursa:))
oykuduru21 çok güzel benim de kızım olacak inşallah Asya duru düşünüyorum 🥰
oykuduru21 gayet güzel bi isim ☺️ Bizde Derya düşünüyoruz
Bireylulmasali inşallah gönlünüze yatan ismi bulursunuz ☺️
82oykunisa82 o da çok güzelmiş uymuş ☺️
Rumeysagnc Asya Duru da çok uymuş 🙏🏼🙂
Bizimde ELİZ olucak inşallah 💕
oykuduru21 benim kızımda Öykü 🌸❤️