Rumm Bende gebeyim 7 aylık, oğlum 25 aylık.Bi öğrendim zaten 3 aylık olmuştu ve regl görmeden gebe kaldım.Yani en son 1 sene önce filan döngüm olmuştu heralde.
Oğlum 17-18 aylıkken gebe kalmışım heralde.Önceki gebeliklerim,oğlumda da filan çok riskliydi. Oğlumda serklajım vardı rahim ağzı yetmezliği teşhis konmuştu. Bunda pandemi denk gelince korktum ama ne serklaj gerekti ne başka bir şey.Gayet evimde ayakta normal geçiriyorum çok şükür. İyi düşünün iyi olsun.Allah nasip etmiş artık.
Emzirmeyi bilemicem, ben kesmedim gerek görmedi doktorlar.Bende istemedim,oğlumda bırakmadı sadece azalttı ama zorlamadım.Doğum sonrası tandem olacak muhtemelen.