Atası kağandır ama dil söylerken kaan diye söylüyo. Benim abimin adı kaan hocası gıcıklık olsun diye kağan diye seslenirdi hep bile bile 😂 bu tarz şeylerde çıkabilir ama ben ismin aslının yaşatılması taraftarıyım çünkü asıl anlam kağan’da zaten seslenen ğ yi kullanmak için zorlamaz kendini yani 😊