glyldzz İyi akşamlar kızlar, 9 gündür reglim gecikti 5 gün önce kan testi yaptırdım sonuç Hcg <2 çıktı. Negatif yani. Tekrar test yaptırsam mı acaba. Geç döllenme olabilir mi böyle durum yaşayan varmı 😔
minnakmina glyldzz geç döllenme olsa bile çıkardı bende hamile kalmadan önceki ay 20 gün gecikti sonra oldum bir sonraki ay 3 gün gecikme ile öğrendim
Gkdmrtfnk glyldzz benim de adetim ilk ay 9 gün gecikmişti oldum sonraki ay hamile kaldım düzenliyse ve aniden böyle düzensizliğe girdiyse 3 ay içinde hamile kalırsın demişti doktorum yakın zamanda inşallah kalabilirsiniz 😊
Deletedmom59 polikistik över falan var mi canım sende ya da bu ay birseye çok stres yapıp uzulduysen de gecikiyor