Benim bebeğim de 37 de çatıya doğru dönmüştü
sonra 38. Haftada tekrar yönünü değiştirmişti.
doktorum şaşırmıştı.umarım çatıya doğru döner biz yinede son ana kadar bekliceğiz ama yeri daralıyor,kilo alıyor
dönmesi zor olabilir demişti.
çok üzülmüştüm. Yinede sezeryandan bahsetmemişti doktorum. Simdi 39. Haftamdayım çatıya doğru dönmüş hatta bayağı aşağı inmiş.bence bekleyin dert etmeyin bebeğe bağlı her sey