Rahimedymz ben öğretmenim evde çalışıyorum , üstelik 8 aylık kızım da var çok zor gerçekten bide okula gitseydim ne yapardım bilemiyorum,imza atmaya gidiyorum bi günlük hemen dönüyorum o bile yoruyo😓Allah yardımcısı olsun şu dönemde evde çalışamayan annelerin 🤲🏼