SedaUfuk54 canım haberler var eski doktorum az kala beni öldürüyor muş. Kanamalar vardı cumartesi kesilmişti ben buna sormuştum normal demişti atarsın parça parça çok büyük değil zaten 1 hafta sürer bİter diye. Pazar günü birden içimden kanlı parça düşürmeye başladım neyse dedim sonra dün aksama kadar bekledim ama her tuvalette o kadar kan ve parça gidiyor ki avuc içim büyüklüğünde artık zaten annemden dolayı Akdeniz anemisi taşıyıcısıyım ve kanım düşük iyice sapsarı oldum ayaga kalkamıyorum eşim dedi kalk acile gidiyoruz gece 10da Bi gittik ben serum verir gönderirler sanıyordum o düşen betahcg 4800 olmuş ve bebekte kesede oluşmuş ve beni alel acele kadın doğuma aldılar kanım da bu arada 8 e düşmüş kadınlarda en alt sınır 11-12 oluyor. Tansiyonum 4 e düşmüş kaç kere bayılmışım. Dediler bebeğin yarısını düşürmüşsün yarısı içinde kalmış keseyle almamız lazım.