Eylülde regli olanlar bebek cinsiyetini öğrenmeye basladımı ben 10 gün sonra inşallah öğreneceğim meraktan çatlıycam acaba kızmı erkekmi. 1 oglum var aslında cinsiyet farketmez ama eşim çok erkek hissediyor ben hiç bişey hissedemedim. İlk bebeğimde 16. haftaya kadar kustum bundada hala kusmaya devam ediyorum. İlk bebeğim soldaydı bu sağda (bu hangi yumurtalıktan yumurtladıgına baglı bence cinsiyetle alakalı değil) ekşi ile basladım suan dondurma tatlı takılıyorum kusmadıgım zamanlarda tabi hatta size birde 9 haftalık 3 D resmimizi ekleyim belki anlayan vardır
[url=https://hizliresim.com/og6RAH][img]https://i.hizliresim.com/og6RAH.jpg[/img][/url]