Almanyada dogum yapanlar nasıl yaptınız? Yanınızda biri geldi mi? Ziyaretçi saatleri nasıldı? Benim sezeryan olucak. Yanımda birini kabul ediyorlar mı? Yoksa tek mi olmam lazım biraz bilgilendirir misiniz bilenler. (Coronadan dolayı soruyorum, diger türlü biliyorum nasıl olduğunu bu 3.dogumum)