Kubraygt 10+2 canım bende medicalpark hasan tahsine gidiyordum ...çok pahalı olduğu ve kontrole gitmek istediğimde kayittakiler sorun çıkarına doktor değiştirdim ....Hasan beyin odasi 4 katta asansoru kullanmak icin 20.25 dakika bekliyorsun ...yarından itibaren kırhan gencosmanogluna gidicem imperialde