Cigilipap 3 Aralık günü sezeryanla doğum yaptım. Rahat yuruyemiyorum. Normal mi acaba. Bir de bacaklarımda ayaklarımda ödem oldu. Gebeliğim boyunca hiç olmamıştı
KardelenYB Cigilipap normal ödem 1 haftaya geçer dik yurume olayı hemen olmuyor 1 hafta 10 güne eski haline donersın canım