Msltms ben aldım ribanalı alt üst takımı 1-3 ay almıştım sanırım ama minicik geldi bana. Yani 3 aya kadar giyeceğini bile sanmıyorum. İlk gebeliğim olacağı İçin anlamıyor da olabilirim ama :)) olsun yine de küçükken giyer çok tatlı. Ribana Zıbın body de aldım ama o alt üst takım kadar minik değildi ama yine küçük çok minicik :)