Deletedmom79 Ebru2403 evet canım yaptırdım gebelikten önce şekerim olmasına rağmen normal çıktı sonucum sen yaptırdın mı
Ebru2403 Deletedmom79 yok ben de perşembe günü yaptiricam bisey çıkar diye tedirgin olsun şimdiden ya
Ebru2403 Deletedmom79 kendi doktorum kağıda 75 yazmış ama ben devletten sıra aldım orda ne kadar yüklerler bilmiyorum neye gore belirleniyor bu
Deletedmom79 Ebru2403 o konu hakkında bilgim yok canım ama dediğim gibi benim önceden şekerim olduğu için en düşüğü içtim
cipiti Ebru2403 bu konuda bı fikrim yok ama internette baktığımda ilk seferde 50lik ile yapılıyor sonuç yüksek cikarsa tekrar 75 yada 100 ile yapiliyor diye okudum sanırım iki sefer uğraşmamak için direk 75 yapıyorlar
Ebru2403 Deletedmom79 Deletedmom79 benim hiiç önceden yoktu bakalım devlette ne kadar yükleme yapıcaklar kendi doktorum birşey sormadan direk kağıda 75 gram yazmisti
Deletedmom79 Ebru2403 ben 23+3 de yaptırmıştım biraz suyun fazla yaptıralım hemen demişti doktorum şeker var sandık ama normal çıktı sonuçlarım
Ebru2403 Deletedmom79 hmm yok benim suyum falan güzel işte perşembe günü yaptırmami soyledi hayırlısı olsun bakalim