Berfin124 Ben afyon devlet Hastanesi’ne gidiyorum metin demirturk var ama ozeldeyken çok ilgiliydi ama şuan hiç ilgili değil başka onerebileceginiz doktor var mı memnun kalanlar lütfen yazın .
Afyonlu Berfin124 mrb bende afyonluyum ben eskisehirde acibademe gidiyorum.masipse bu hafta park hayatta gülengül hanıma gitmeyi düşünüyorum nasipse onun hastası cokmus herkez onu tavsiye etti bana bi düşünün isterseniz
Berfin124 Afyonlu evet herkes ondan çok memnun ama fiyatı birazsuan fazla 75 yada 80 diğerleri 55 lira
Afyonlu Berfin124 profösör olduğu için farklı fiyatı ben tup bebek hastası olduğum için ona gitmeyi düşünüyorum
Candidate Normal Doğum ya da sezaryen ve epidral Doğum ücreti ne kadar haberiniz var mı? Ben Afyon’da Doğum yapacağım da başka şehirdeyim. Sadece yazın Seda hanıma muayene oldum iki kez sonra geri döndüm. Fiyatlar hakkında bilgi verirseniz çok memnun kalırım
Eebruuu Candidate bende Seda hanıma gidiyorum şuan normal doğum bu yıl için 2000 epidral 350 civarıymış sezaryen 2450 demişlerdi