Melihakaya Merhaba, biz çocuk sahibi olmak istediğimiz daha doğrusu korunmayı bıraktığımız ilk aylar o takvimlerde yazan 14. Gün yumurtlama muhabbetine takılmıştım. Bir kaç arkadaşım da o günlere denk getir mutlaka 3 gün çok önemli demişti. 2 ay biz o günleri sanki yasal zorunluluk gibi denedik ama olmadı yani. Ayda 6 7 ilişki yaşadığımız zamanlar o takvim muhabbeti yüzünden olmadı. Çok yoğun bi zamandaydık taşınma telaşı vardı. Is yeri değişikliği yapıyorduk o zaman ayda sadece 2 ilişki oldu ve hani çok hızlı bir şekilde oldu arkadaşlarla buluşacaktık hemen duş alıp çıktık ve adetime de 5 gün falan vardı.
Yani herkesin o takvimde yazan güne göre yumurtlaması mümkün değil. Ben 28 29 günde bir adet görmeme rağmen çok yüksek olasilikla 22.Gün yumurtladım.
Eğer ovulasyon takibi ya da hastanede yumurta takibi yaparsanız çok iyi olur. Vaktinizi boşa harcamayın o takvim kuralları ile.