Ben dün eczaneye sorayım belki vardır gebeler için dedim. Bana normal veet tüy dökücü krem önerdi. Dedim bunu hamileler kullanamaz diyorlar oda güvenilir marka dedi. İce therapyi sordum onu duymadım öyle şeyler kullanma dedi. Ama ben yinede güvenemedim almadım. Herhalde s
on kontrolüme gittiğimde alır kullanırım birde doğuma gideceğim zaman kullanırım zaten sezaryen olacağım için günüde belli 🤷