Kizlar 23 +4 gunluk hamileyim karnım aşağıda bebegin tekmeleri de aynı şekilde aşağıda hissediyorum bazen rahime yakin hissediyorum ve bebek yukari cikcak dogum yaklaşınca aşşagiya incek diye bisey duydum ve biz 6. Aya giriyoruz hayla aşşagida ne zman cikar bebek yukarıya ne zman yukaarda hissederim tekmelerini veya hep böyle olabiliyomu yani gören erkek annesimisin diyo karnim aşşagida hani dogumj yaklaşmış karni aşşagiya inmiş kadınlar olurya onun gibiyim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️bebeğim de kız buarada