Rabia42 Kızlar 28 haftalık hamileyim 850 Gr dedi doktor çok mu zayıf doktor normal dedi sizin kaç kiloydu 28 haftada
Twinsmom48 Rabia42 dr un normal.dediyse neden başkalarından fikir alıyosun ki bireysel farklılıklar vardir herkesinki farklı oluyo sonucta
Tugbaumit Rabia42 Doktorun normal dediyse bi sıkıntı yoktur kuzum hiç kafana takma benim 27. Haftada 1 kilo 150 gramdı ama yapıdan yapıya değişiyor minyon kişilerin bebekleride minyon oluyor yani kiloya takılma sağlıklı olsun doğduktan sonra zaten sütle şişiyorlar🤗♥
ilaydanurhavvat Rabia42 canım doktorun normal demişse normaldir ama sordun söyleyim bnim kızım 27+3 ken 1210 gramdı. Doktor haftasına göre ilerde dedi. Ama seninkine doktor normal demişse normaldir 🤗 Maşallah bebeklerimize
Canangnr Rabia42 Mesela siz dünyadaki tüm yaşıtlarınızla aynı kiloda ve aynı boyda mısınız ??? Bu karşılaştırmalardan vazgeçin lütfen,genetik farklılıkları yok saymayınız,daha anne karmında çocuklarınızı kıyaslamaya başlamanız biraz nahoş o bir birey kimseye benzemeyen kilosuyla boyuyla tüm özellikleriyle,iyi gebelikler dilerim 💐
Rabia42 Twinsmom48 cnm bende hiç kilo almıyorum aksine zayifladim altı çocuğumu da düşük nedeniyle kaybettim insan korkuyo fikir almak kötü birşey deyil
Sedacengiz 29.hafta da 1.370 gramdı ben ona bile az diyorum. Sizin ki azmış bi hayli. Muz 🍌 süt 🥛 ceviz ye bol bol
Mujdeicel Doktorunuz sizi kapıdan almasa hakkı var, yıllarca okumuş görmüş insan size normal diyor siz hala buradaki insanlara soruyorsunuz. Neyin güvensizliği bu anlamış değilim.
Twinsmom48 Rabia42 doğrudur tabi ki korkmam buna bisey demem ama kıyaslamak kötü. Şimdi burda bir sürü kişi yorum.yaoacak senin belki moralin daha çok bozulacak ondan diyorum
Tugbaumit Rabia42 olsun yinede sen zayıf falan diye kafana hiç takma ☺ Doktor normal dediyse normaldir 😊
DilayVardar Birşey sormayada gelmiyor bu millete doktora güvenmiyorum dememis sizce kilosu normali mi diye sormus neden boyle tepki veriyorsunuz ki hemen ayrica her doktora guvenicez diye birseyde yok görüyoruz yani bir cok doktorun isini dogru duzgun yapmadığını sorun buda degil artik cekinerek sorucaz sorularimizi oyle gozukuyor.
Rabia42 DilayVardar cnm niye boylelerine yorum yapiyosunki bak ben hiç umursamadim bile yazdıklarını şimdi sana patlarlar burda basın ağırir umursama😉
Hamdos DilayVardar keisnlikle insan ister istemez fikir istiyor danisiyor ama yaptiklari yorum hic hos degil
DilayVardar Rabia42 ortaya yazdim canim ben her hangi birine değil var çünkü burada cok şahit oldum cevap verende cevabini cok güzel bir sekilde alir sıkıntı yok yani canim 🙂
Talhaninannesi Haftada 730 gramdi suan 33+3 haftalığız yaklasık 2 kilo hic problem yapmiyorum çünkü haftasina gore cok cok cok normal 😋
Rabia42 Talhaninannesi ay vallahi içine su serptin yemem icmem de güzel karnım hiç yok hamileyim diyince de kimse inanmıyor hep olumsuz konuşuyorlar e bende doğal olarak korktum aceba yetemiyomuyum aç mı bırakıyorum besliyemiyomuyum
Kubra_dmrr Benim 26. Haftada 735 gramdı doktor normal demişti ne çok kilolu olmalarını isteriz ne de çok zayıf dedi diyeceğim o ki doktorun normal demişse endişelenme bol bol meyve ye kuruyemiş ye özellikle muz, kaşar, ceviz, yoğurt, süt ve yumurta önemli
Rabia42 Kubra_dmrr tesekkur ederim cnm ama yiyorum ki ben bunları hep ztn sut felan da çok içiyorum ama buna rağmen fayda etmiyor ben git Gide zyfliyorum
NNeslihaNN saglıklı olsunda doktorunuz normal demişse normaldir benim yigenimi ablam 2.kilo 500 gr dogurdu saglıklıydı halada öyle şükür çok kilolu olup saglıksız dogan bebeklerde var her insanın kilosu aynı olmadıgı gibi karnımızdaki bebeklerde öyle pozitif düşünelim
Kubra_dmrr Rabia42 senin çok kilo Alman önemli değil canım önemli olan bebek kilosu senin bebeğin 28. Haftada 850 gramsa başkasının bebeği daha az ya da çok olabiliyor ben detaylı ultrasona gittiğimde sormuştum doktor her bebeğin gelişimi farklı olur demişti ortalama boy kilolar oluyor atıyorum 750 gram 25. 27. Hafta ortalama olarak sayılabiliyor her bebek farklılık gösterdiği için annenin de öyle birinin beli ağrırken diğerinin ağrımayabiliyor aynı haftalarda farklı kilolar alabiliyorlar Doğuma kadar daha alır sen de alırsın 🤗
HicranKzn Bana göre bunun etle sütle pek alakası yok. Ben ne vitamin ilacı alıyorum ne süt yumurta ama bebeğimin maşşallahı var. Bu genetik yapıya bakıyor canım bence
Rabia42 HicranKzn cnm bnde almiyodum vitamin doktor bu gün verdi kansizligim da varmış ayriyeten kan pihtilasmam var hergun iğne vuruluyorum ama insan korkuyo yetememe kaybetme korkusu inşallah sağ sağlim alırız kucagimiza yavrularını😍🤗