mommyjean Melihakaya benim de 5 gün var bugün test yaptım negatif belki yarın kan veririm bakalım hayırlısı
Duygus97 Melihakaya ben adetten 5 gün önce test yapmıştım çizgiyi sadece ben görüyordum eşime gösterdim artık iyice kafana taktın bunu birine göstersek güler falan dedi meğer hamileymişim sonraki günlerde 2.çizgi koyulaşmıştı