Urazim2021 sana bisey diyim mi ben 9 aylık hamileliğimde 7 ay yedim biliyor musun hemde hergun su aç bitirler varya.. ve ben zararli oldugunu bilmiyordum. Benim doktor manyak bişeyde demedi. Ve kendime cok şaşırmıştım ben cok araştıran okuyan biriyim bunu nasıl bilmem diye kendime kızmıştım cocuguma zarar oldu diye. Ama cok şükür hiç bişeyde olmadı. Yanı diyecegim o ki olsaydi bana olurdu 😋