yenianne140920 Ebrukarali 27+4 canım benimde göğüs altında ki kemiklerim batıyor göğüs altım çok ağrıyor karnımda kasılma zaman zaman oluyor sık olmuyor ama ağrı değil
pitircik2021 Ebrukarali canım dinlenince de geçmiyorsa ve uzun sürüyorsa + baskı hissediyorsan doktora gitmende fayda var. Kendi doktorum bana öyle demişti o sebeple söylüyorum.
threestar Ebrukarali 14. haftadan beri magnezyum kullanıyorum ben çok şükür ağrım sızım pek olmuyor magnezyuma bağlıyorum💁🏻♀️ 27+2’yim