Aysenur_51 Kızlar ben adetimden 6 gün önce test yaptım 2si silik çizgi çıktı biri net ve adetim 4 gün gecikti sizce hamile miyimdir?
mercimeginanne Aysenur_51 şimdi burda ne dense umut verici ne dense umut kırıcı olur. Kimse bişey görmeden bişey diyemez. Siz yarın bi sağlık ocağına gidip kan verin öğrenin gebelik var mı yok mu diye. Umarım hayırlı haberler alırsınız
Ozzzzz_ Aysenur_51 bende 6 gün kala 5 4 gün kala 3 kere test yaptım hep silik çıktı hiç kırmızılaşmadı 😞 yarın bidaha test uapcam salı adet günüm zaten , sizde gidin bi kan verin isterseniz