Duygu4444 Kızlar 37+4 haftalığım bugün bebeğimin hareketleri azaldı hareketten çok toplanma oluyor sizde durumlar nedir sizce acile gitmeli miyim??
Ugurbocegi9876 Duygu4444 toplanma doğum belirtisi imiş doktorum öyle söyledi başlıyor olablir takip et yine bakalım sancı falan varmı
Bebis38 Duygu4444 normal cnm bende 36+5 qyni durumlar bendede oluyir ara ara sanci giriyor bebek toplaniyor bir muddet sonra geri geciyor
asliiiiii87 Duygu4444 internete gore bebek buyudugu icin yeri azaliyor; yeri azalinca hareketler de azaliyor. Ama gunde 10 15 hareket de hissedilmezse doktora gitmekte fayda var.