Gamze_birsel37 Merhaba anneler benim ilk hamileliğim sizce şeker yüklemesi şart mı siz yaptırdınızmı ??🥰
haziranin25i Gamze_birsel37 şeker yüklemesi yaptırmadan önce şeker ölçümümü kendim yaptım. Kayınvalidemin şeker ölçme aleti ile.. Gebelikte şeker sınırı 70-110 arası kabul ediliyor. Doktora çıkan sonuçları gösterdiğimde yüksek dedi.. Anne tarafında şeker hastası var mı dedi hayır yok dedim şeker hastalığı anne geninden geçtiğini belirtti 75 ml şekerli su içtim çok şükür temiz çıktım 🌼🌼
Mevreee Gamze_birsel37 canım en iyisin doktorun bilir yaptırsam şöyle olur yaptırmazsan böyle olur diye çok okudum nette ama ben yaptırmadım çünkü doktorum tahlillerini yaptı ve normal çıktı gerek duymadı 🤗
Burcukilic58 Gamze_birsel37 canim bence doktorun tavsiye ediyorsa yaptir. Insanlar abartiyor bence gayet koly bi islem aklimda kalacagina 1 2 saatte sekerim var mi yokmu ogrenirim daha iyi hem cocugunda ilerde patlak verebilir bnde cikmadi ama ablamda cikmisti insilun kullandi simdi maasallah bi oglu var 3 aylik gorsen yasinda dersin😇 hic bir anormallik yok gecti gitti korkulacak bi durum degil bence yaptir derim zaten ictigin icecek 2 dilim baklavayla es deger sekere sahip ha onu icmissin ha 2dilim baklava yemissin cnm korkulacak bi durum degil seker yuklemesi dusunulmeden yaptirilmalu bnce
alininannesiiiii Bende yaptırdım bence gerek var eğer şekerin varsa ona göre önlemini alıyorsun bende de çıkmadı çok şükür eğer yaptıracaksan gece sekizden sonra bişey yememen lazımmış en temiz sonuç öyle çıkıyomuş bana doktorum öyle dedi sizde öyle yapabilirsiniz naçizane tavsiyem ☺️
Gamze_birsel37 Anlıyorum benim ailemde şeker hastası olan yok ortam kötü olduğundan fazla dışarı çıkma taraftarı değilim olduğum yer biraz riskli o yüzden fazla emin olamıyorum
alininannesii Şeker yüklemesi abartılacak bişey değil 2 dilim baklava ile aynı, fakat ben yaptırmak istemiyorum dedim, ertesi gün aç ve tok kan verdim, açlık ve tokluk şekerine bir de HbA1C baktılar ve yükleme yaptırmamış oldum, tercih senin