Svcnn_y 37. Haftadayım nişanım gelmedi ama aynı agrıları bende cektim çoğalmadıgı için yalancı sancı oldugunu düşünüyorum canım dinlenince geçmiyor ve devamlı gelip şiddetleniyorsa gerçek sancıdır , ben senin yerinde olsam beklerim cunku doktora sormuştum rahim kendini hazırlıyor eğer sıklasırsa gel demişti