1072PINAR Arkadaşlar bugün doktora gittim üç günde 1342 den 1687 olmuş değer.Kesem büyümüş 10 mm.olmuş.GEÇ DÖLLENME VE Sekizinci haftadayım.Bir doktor aldır diyor büyümesi mucize diyor,bir doktor da aldırma kanaman yok bekle diyor.Bana nolur akıl verin.
deletedmom25 1072PINAR bir bilgim Yok ama postun yukarıya çıksın arkadaşım belki kaynana eş sorunundan senin soruna bayanlar cevap verirler
zgeDenizKaramanAtmaca Ozak evet canım kesinlikle bekle benim eşime de zamanında aldır demişler ama maşallah turp gibi belli olmaz allah büyüktür sen aldırma bence Başka bir doktora daha git
1072PINAR Ozak canım beta artmazsa kesin sağlıksız gebelikle sonuçlanacak.benim değerim neredeyse artmıyor.
zgeDenizKaramanAtmaca zgeDenizKaramanAtmaca yani kayınvalidem eşime hamile iken biraz anlatım bozukluğu olmuş 😂😂
1072PINAR Kızlar bir haftadan fazladır değer böyle.en kritik zamanı.çok korkuyorum kimsenin böyle birşey yaşayıpta sağlıklı sonuçlandığını duymadım.Ayrıca çok ağrım var karnımda.