KMerveK yok o kadar korkmayin, ben tum hamilelik surecimde simdiye kadar 4 tane ictim hepsi covid gecirdigim ilk iki gun icindeydi. Ama detayli ultrason icin gittigim cok iyi bir prof drdu ve o dedi ki hicbir sekilde ilac, ozellikle agri kesicileri keyfine gore icme sakin, kalp kapakcigi bebek dogana kadar acik kalmali, kontrolsuz ilac tuketimi bu kapakcigi kapatabilir sikinti yasarsin, ictigin seyleri muhakkak doktorun bilsin. Ben bunu genel bilgi olarak paylasmak istedim. Siz zaten kontrol dahilinde tuketiyorsunuz yazdiginiza gore o yuzden cok da uzmeyin kendinizi. Gecmis olsun