Zafsim0801 Kızlar hala kararsızım , mühendisoğlu sayfası var tüm ürünlerin değerlendirildiği intagramda siz ne düşünüyorsunuz yada ne kullanıcaksiniz ? ne almak gerekir
Fsn26 Zafsim0801 kitikate ve dalan granul aldım. Şimdiye kadar kitikate kullandım. Bitince dalan granul e geçeceğim
DKaya Zafsim0801 Dalin sıvı deterjan kullandım hep. Mühendisin oğlunun önerisiyle almıştım Onuda birde bence yumuşatıcı kullanmayın çok zararlı
halitefe Zafsim0801 canım sayfadan seç birini duru granül aldım ben yumuşatıcı zaten hiçbir şekilde önerilmiyor içeriği temiz değil hiç birinin kendi çamaşırlarınızı bile kullanmıyorum ben yumuşatıcı
Camurcu Zafsim0801 kuzum ben duru granül matik aldım lavanta li çok güzel başka bisiy kullanmam yani yıkadım şimdi birer kez eşyalarını çok güzel kokusu dokusu
Yasemin301 Zafsim0801 duru granül kullandim yumusatici kendime bile kullanmiyorum zararli oldugu icin oyuzden almadim
NeFa Zafsim0801 benim ablamda kuzenlerde hep dalinin yumuşatıcısı ve toz deterjanını kullandı bende onları aldım az bişey atmak yetiyor zaten birde 60 da yıkadım ütüledim