Fundad Senem alkan akalına gidiyorum kesinlikle harika pozitif başarılı bir doktor.. muayene ortamında.. evet randevu saatlerinde aksamalar oluyor ama her kadın doğumcuda yaşabileceğimiz birşey bence buda. Ben normal karşılıyorum zaten cok gecikecegi durumlarda arayıp bilgide veriyorlar. Muayene ücreti:175tl
Meryem1316 emineveminigi fsm bulvarında plaza 224 te . Jimer hastanesinde de çalışıyor . 350 galiba muayene . Ben 7 aydır gidiyorum eski hastaları 280
Egoistpati betusumm hiç bilmiyorum ama senem hanımın odası başka ama aynı koridor içinde başka doktorlar var ben testlerimi sağlık ocağında yapıp sonuçları mesajla atıyordum o da gereken ilaçları söylüyordu idrar vs testi olunca da devlet hastanesine gidiyordum
Cemre91 Melisaaa16 bilmiyoruz canım nedenini ben pembe maviye gidiyordum 2 kayıptan sonra başka doktor arayışına girdim açıkçası
hulya_1919 Meryem1316 bende Aral beye giriyorum yorumlarınız çok doğru özgür beyede bi dönem gittim evet bilgili bi doktor ama ben geriliyordum yanında Aral hocam gerçekten çok samimi çok memnunum bende
Ayssmom Durumun iyiyse özel muayenehanelere git özel hastaneler leş leşşş ilgisizler. ( özel hastaneye gidiyorum )
betusumm NEriman Çelik muaynanesine gidip doğum için fiyat alan var mı ? bilgi verebilir mi doğum fiyatlarını ve hangi hastaneye yönlendiriyor ?
Mlss Merhabalar bende medicana okan özden e gidiyorum cok memnunum cok ilgili ve naif bir doktor. Istediğiniz zaman ulaşabiliyorsunuz. Muayane ucreti 255 ama ben muayane +doğum sigortası yaptırdığım icin sadece katki payi ödüyorum.
betusumm Mlss muayne + doğum sigortasını hamile kalmadan önce mi yaptırdınız ? sigortacı ile konuşmadım ama öncesinde yaptırmak gerekiyor diye duymuştum.
Mlss betusumm yok 3. Ayimda yaptırdım. Hamikeyken yani istersen sigortacının numarasinj verebilirim bir teklif alırsın sende
Blrderya Kesinlikle Mehmet Aral hoca ,mükemmel bir doktor 🙂hem arkadaş hem abi maşallah bilgisi ve ilgisi muazzam 👍Jimer’e gidiyorum ben 330 tl muayene ücreti ama hastanede de çok ilgili özel kliniği de var oraya da gidebilirsiniz
Hulya16 esra_danis4 yok canım ben orhangazi de oturuyorum burdaki atakentte de doktor var ama yalcın hoca için oraya geliyorum sağolsun çok ilgili babacan bi doktor
Rmeysa_1661 svdmm16 doruk hastanesi elif şahin 140 TL hayat hastanesinde de hilal cankılıç var oda 135 TL ikisi de çok şeker doktorlar 😊
betusumm betusumm Bu sabah nazmiye hanıma gittim bende. gayet güzel samimi geldi. yaklaşımını beğendim :) sanırım nazmiye hanım ile devam edeceğim. 1 hafta sonra gel kalp atışlarını duyalım hemde test sonuçlarına bakarız dedi. randevuyu sekreteri verdi. kayıt kısmından tekrar randevuyu teyit ettirmeme gerek var mıydı ?
betusumm Mlss benim sigortacım var ama sormadım hiç hamilelikten önce yaptırılması gerekiyor sanıyordum. Arayıp bi danışayım o halde teşekkürler.