Zeynep2738 sezen buko kesinlikle tavsiye ederim çok ilgili bir doktor tahlil sonuçlamız beklemiyoruz ,arayıp yada mesaj atarak haberleşyoruz herhangi bir sıkıntıda devamlı iletişim halindeyiz, başka doktora gittim 2 doktora daha hiç biri böyle değildi bebeğe baktiktan sonra karnima döktüğü seli kendi temizliyor elimden tutup.kalkmama yardım ediyor karnım büyük olmamasına rağmen ben çok memnunum🤭