HifaZehra34 Belimde ve kasıklarımda çok fena bi ağrı var sanki yanıyormuş gibi bebeği de çok aşağıda gibi hissediyorum baskı yapıyo sizlerde böyle bi durum var mı? Yalancı sancı belirtisi mi acaba? İlk gebeliğim
HifaZehra34 Burcinagiir aynı ağrı sağ kalçamda da var napıcam bilmiyorum magnezyum ağrı kesici hepsini kullanıyorum üstelik
Burcinagiir Ben sadece magnezyum kullanıyorum bide hergün muz ve maden suyu tüketiyorum bu sekilde biraz hafifliyor 😣