9ay10gun Arkadaşlar bebeğim küvezde. Sut sağıyorum evde. süt saklama poşetine koyuyorum fakat az az çıkıyor iki saate bi sagip aynı poşetin içine eklesem ne olur?? Citcitini acmamalimiyim? Yoksa bisey olmaz mı? Günlük götürüyoruz bebeğe lütfen yazin
Naaz 9ay10gun götürebilirsiniz sadece karıştırırken ısı dereceleri aynı olsun. Mesela ilk sagdiginiz dolapta beklerken diğer sagdiginizida başka kapta sogutup öyle içine karıştırın.
720berra- 9ay10gun bende dolapta soğutup gün içinde sağdıklarımı birleştiriyordum birşey olmaz merak etmeyin