Gizem2312 Yasar33 ben de bugün sabah bi daha yaptım daha netti bir de kan verdim bakalım 🙈 adet günüm bugün normalde ama gelen giden yok
Gizem2312 Kızlar 26 çıktı değerim. Bi gebelik var ama çarşamba günü en net öğreneceğim. Değer çok düşük ve bugün normalde adet günüm. Kimyasal olabilir ya da dış gebelik olabilir.