MystryYYy amiiin insallh canım benim bende 20 gün önce bebeğimi kaybettim ve kafamdaki düşünceler artık kafayı yicem bilen birisi ben sorunun ne olduğunu dahi bilmyrm . Canım yanıyor
21 haftanın içerisindeydm tetenoz oldum 5 gün sonra çok az kahvrengi afedersiniz sümük gibi çok az bir akıntı geldi doktoruma bildirdim o doktora byeni başlamıştım eşimle diğer gün gittik hemen çünkü hafta sonuydu hamilelgm çok güzel ilerliyordu düşük tehlikelm yoktu ikili test temiz detaylı temiz bebek gelişimi bir hafta önde bende enfeksiyon ilaç gerektirmicek kadar düşüktü .muane gittgm de kese ve etrafına baktı kanama var mı die yoktu rahim duvaeina baktı herşey normal bebeğimde gayet harektli erken doğum rikin yok dedi hicnir sıkıntımız yoktu ben bir soru sordum acaba normal doğum yapabilir miyim yada sezeryan mi uygundur dedim erken şimdi dedi sonra eşimi çıkarttı bodadan Altan muane aldı ama coook kastım kendimi ve ıkınmami söyledi ölsür dedi yaptım canım çok yandı rahim agzinda yara falan yok temiz dedi çatın çok müsait normal doğuma dedi ve iki gün sonra 21+2gunlukken öğlene doğru karnım ağrıyordu sancım vardı kabız olduğum için ondandır yine dedim tuvalete gttm bişe yok sonra ayakta yemek yaparken 2dk bir sancı geliyordu birden pembe sulu kan geldi ambulans hastaneye kaldrldm o kan gelince sancım kesildi kanama durdu ama devlet hastanesi bidaha Altan baktı kesen balon gibi olmuş 2cm açıklık var doğum olcak dedi düşük olck dedi ve o Altan muane olduktan sonra odaya kaldrldm yarım saat sancım oldu sonra geçti kanama yine durdu ama hicnise vermediler sadece serum diğer gün bidaha Altan muane yine kanama ama sancı yok 5 gün hastanede yattım onlar yürü düşsun demelerine rağmen en son ultrsonda baktgmxda kese görünüyordu zarı ckmis ve ckarsa yukarı dikiş dedi enfeksiyon oldu bende atesleniuordum sabahbyahlil yapıldı enfeksiyon artmış kan tahlilinde ve suni sancıyla doğum oldu doğumu kendim yaptım ilacı dil altı verdiler doğunca haber ver dediler eşim dogurttu beni rahim ağzı yetmezliği olabilir dediler sizce nedir