Derinok hamile kalmadan önce tedavi görmedim sadece doktorum hamile kaldıgımı öğrenir öğrenmez oksapar 4000lik birde ecopirin 81 mglik başlatacagını sölemişdi hamile kaldığımı öğrendim 3 4 haftalık bişeydi direk başladık cok şükür şuan 26 haftalık olduk diğer 2 kaybımda sürekli dalak büyüklüğünde pıhtılarım oluodu bunda hiç bir şekilde kanamam olmadı bu ilaçların yanında 20 haftama ladar prolotun depot iğne kullandım bu kadar