İşte demek istediğim bu pataloji temiz çıktı ama kromozom analizinde bozuk çıkabilir yani bebekte anomali olmuş olabilir bu da sebep düşüğe . Bu yüzden patalojiden ziyade bebeği genetiğe gönderilmeliydi . Her iki durumda da aynı sebep varsa normal yolla gebe kalınmamalı tüp bebekle sağlıklı yumurta ve sperm birleştirilmeli . Benim patalojim temiz çıktı ama genetikte bebekte anomali çıktı . Düşüğün sebebi oymuş . Oysaki bende de eşimde de problem yok . Düşüğün sebebini bu açıklıyor