aezgi Merhaba hanımlar bilgisi olan yazabilirmii özel hastalerde yeni doğan üniteleri ücretlimi acaba
Zeynoveannesi aezgi yenidoğan yoğunbakımdan bahsediyorsan hayır hiçbir özel hastane ücret talep edemez. Ancak bebeğin ameliyat olması gerekir ya da dışarıdan doktor gelmesi gerekir kardiyoloji yada göz doktoru vs vs gibi onların ücretini siz ödersiniz
Deletedmom27 aezgi değil canım.. biz 48 gün kaldık ,dışardan gelmek zorunda olan iki doktorun muayene ücreti dışında bi ücret ödemedik
aezgi Zeynoveannesi evet canım yenidoğan dan bahsetmisttim küveze girmeleri durumda merak ettmm erken doğum riskim varda
berus SSK yeni dogan ünitesini acil gibi gördüğü için ücret talep ettirmiyor hangi hastane olursa olsun ucret isteyemez.