Gamzeninevi Bugun öğlen 12:30 gibi nişanım geldi 3 cü çocuğum diğerlerinde suyum geldi öyle gitmiştim hastaneye bunda hala agrım sancım yok ne zaman gelir tahmini dua edin hanımlar hayırlısıyla alıyım kucagıma
Duygukocc Gamzeninevi 3 ay önce doğum yaptım nişanım geldi ertesi sabah suyum geldi öğlenden sonra gittim hastaneye akşamında doğurdum benimde sancım yoktu suni yapıldı
balyanakoglum Gamzeninevi nişan gelince hemen hastaneye mi gitmek gerekli acaba yoksa sancı ve suyu mu beklemeliyiz 😐 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Gamzeninevi deletedmom28 diğerlerinde suyum geldi gitmiştim bunda nişan geldi agrımda yok hastaneye gitmek yerine evde kendim çekmeyi tercih ediyorum daha rahat olurum diye
Brc2020 Nişan nasıl bişey kızlar az önce sümüksü bişey geldi sarımtırak akıntıya benzemiyordu farklı geldi bana ama daha 35+4 günlüğüz doktor herşeyin normal olduğunu söylemişti üç gün önce