deletedmom351 çatı muayenesi yarın olucam inşalalh. Doktor çatın müsait derse bile kararı bana bırakıyor ben sezaryen istiyorum desem öyle yapacak. Nasıl yapsam bende sürekli bunu düşünüyorum. Bebek daha küçük olsa normal doğurmaya daha cesaretliydim ilk başlarda. En son 10 gün önce bebeğim 3100 gramdı. Doktor doğana kadar 3800 falan olur dedi. O da beni biraz düşündürüyor i. Annemde hep çok zor spguk yapmış keşke bana sezaryen yapan olsaydo diyor. Kafam allak bullak