14.04.2018 Paşama rüzgar'ima kavuştum çok şükür geç oldu ama sonunda yazıyorum herşey çok güzel başladı herşey yolunda normal doğum istiyordum ki son haftalara gelene kadar 37+3de doğum için yatışım yapıldı kan sonuçlarım yüksek çıktığı için o gün evden eşimle çıktım eşim ise ben doktor kontrolüne gitmek için tek başıma evden 1 saat uzakta olan hastaneye otobüsle 😊 gittim ki bilmiyordum o gün doğum yapacağımı doktorum aç gel kan alacağız demisti sonuçlar çıktı doktorum bu şekilde seni yollayamam yatisini veriyorum doğumu başlatacağız dedi suni sancı ile ne yapacağımı şaşırdım çünkü o gün o kadar neşeliydim ki akşam iş çıkışı eşimin yanına gidecek son hafta olduğu için biraz dışarda vakit geçirecektik ki paşam 😊 buna izin vermedi sabah 10da girdiğim hastanede gece 3 de suni sanci ile kucağıma sağ salim normal doğum ile aldım şu an yanımda uyuyor çok şükür allahıma çok güzel bir duygu anne olmak allahım isteyen herkese nasip etsin herkese hayırlı doğumlar 😍