Momy25 Merhaba kızlar adetimin üzerinden 1 hafta geçti kan testinde hamileliğim belirlendi yarın doktora gidicem çok korkuyorum nelere bakıyor alttan muane eder diyorlar acılı veya bebeğe zarar verecek bişeymidir tecrübeli anneler yardım edin 😢
imren91 Momy25 Alttan muayene farklı durumlarda yapılır. Siz istemezseniz de kimse yapamaz. Zorunluluk yok yani. Tahliller yapar kan, idrar, diğer değerler vs. Yani endişelenecek bir şey yok, keyfini çıkarın🌸😊
Beyzasel Momy25 benim kesem gözükmediği için alttan muayene oldum 2 defa ilişkiye girerken acımıyorsa allttan muayenede acımaz demişti bende acayip korkmuştum ama bebeği görünce hiç bişi olmuyor 😂🥰
Momy25 Rmys11 Adetime 1 gün kala yaptırmıştım değerim 68 çıkmıştı suan üstünden 1 hafta geçti bi daha yaptırmadım