momsboys Mrn47 belki Miran ismi kayınvalidenin içine sinmediği için böyle olmustur😅 hem senin rüyana bile girmemiş Allah askına her rüyasına girenin söylediği ismimi koyacaksın beni dinle koyma😊
Mrn47 momsboys evet bende öyle düşünüyorum, koymicam zaten de anlamadım yani ne alaka ölmesi, öyle duydum çünkü çok saçma geldi 😂
Birkiz Mrn47 selam batıl inanç bunlar ve tamamrn size kalmış yok ölür falan olur mu öyle şey.. Keşke bu kayınvalideler biraz anlayışlı olsa
Mrn47 Birkiz bende ki kayınvalide malesef anlayışlı değil canım 😂 kendi istediği olsun diye yapıyor belli ki 😅😅 ah bu kaynanalar
Chucky Mrn47 ben rüyamda gördüğüm ismi koydum kızıma çokta iyi yapmışım 😊 hz Hatice’ye benzesin inşallah ❤️
Mrn47 Chucky ben görmedim ki canım, ben rüyamda miran diye gördüm hep oğlumu, kendim görsem neyse dicem hayınvalide görmüş bende o yüzden koymak istemıyorum biz eşimle beğendiğimiz istediğimiz ismi koyucaz yani
momsboys Mrn47 aynen kuzum kimin ne kadar yasayacagını Allah bilir ismi koymadınız ben küstüm ölcem öyle bişey varmı Allahın gücüne gider. Ah bu koca karı lafları. Adıyla yasasın oglusun
Tugceasel_ Mrn47 benimde eşim hamile kalmadan önce rüyasında kızımız olduğunu görmüştü isminide kurandan bakara suresinin ayeti okunmuş öyle söylemişler gerçekten de kızım oluyor adını da rüyada gördüğü ismiyle beraber benim istediğim isim koyduk Elif Alya olucak inşallah sağ sağlim gelsin 🤲🏻
Mrn47 Tugceasel_ amin canım, eşine malum olmuş demek 😊 benim de eşim görmüş olsa neyse de, kayınvalidem ve istemediğim bir isim olduğu için koymak istemıyorum. En başından miran istedik, miran koyucaz 😊😊
haziranin25i Mrn47 annem rüyasında hz hizir ismimi getirmiş ve koymuş.. Bende kızım olursa Bade koyuyordum rüyamda lakin babası Bade ismini sevmediği için Alya ismine karar verdik.. Göbek ismi olarak Bade yi düşünüyorum
Mrn47 haziranin25i koymayınca günah mı, yada bişey olur mu yani? Biri bana bebeğin için iyi olmaz dedi bana saçma geliyor böyle şeyler
Lolo3434 Mrn47 Alakasi yok cnm… Benimkide görmüştü nur koyun diyodu… Arastirdjm.fetvada yeri yok koymassn bi sey olmuyor bn koymayacagim … Maksat kendi dedikleri olsun kaynana iste
0Cerenk Mrn47 bence senin veya eşinin görmesi taktir de koymanız çok daha mantıklı, ben diğer kimseleri önemsemiyorum, yani gören annesi babası değilse diğerleri çok önemli değil… Allah gösterecek olsa size gösterir.
XxKirmizibalik Siz görseniz hadi neyse de kaynana ne alaka onun çocuğu değilki.. Ayrıca rüyaların bir bağlayıcılığı yoktur içinizi ferah tutun..