Elifimm_3 Bende de pco var, yaşımda 28. 1 yıl önce korunmayı bıraktımm doktor adet görünce gel femara başlarız. Bende pco eşimde varikosel ve hız problemi var. Senin kendiliğinden hamile kalman çok zor demişti. Sonra korona filan başlayınca hastaneye gitmek istemedik. Küçük ilçede yaşıyorum tek hastane, o da pandemi hastanesi oldu diye. Geçen ay eşime dedim bizim kendiliğinden olmuycak işte bebek, korona filanda bitmeyecek gidelim bi aşılama tüp bebek bi yerle görüşelim. Tam bunları araştırırken, hastane filan soruştururken aniden ilaçsız tedavisz kendiliğimden hamile kaldığımı farkettik. Malesef bebeğin kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım ama kendiliğimden hamile kalabildğim için doktor bile çok şaşırdı. Kafaya takma arkadaşım, ben ne zaman takmayı bıraktım bak o zaman oldu. Böyle derlerdi valla inanmazdım ama cidden stres etkiliyor. 1 yıl boyunca gelmeyen bebek izin alıp tüp bebek merkezine gidelim düzgün bir tedavi görelim dediğim anda geldi.. Daha yaşında genç hiç sıkma, üzme kendini.. Hepimiz sağlıkla kucağımıza bebeklerimizi alırız inşallah.