Merhaba anneler ben 19+3 hamileyim bebeğim erkek 💙 ama sürekli kasıklarımda hareket ediyor karın ağrısı kasık ağrısı çok oluyo bazen karnımı elimle tutarak geziyorum doktora gittim bebek iyi dedi suyu iyi alttan baktı rahim uzunluğu 44 milim dedi açılma yok ama ilerde olur mu bilemem dedi progestan kullanıyorum korkuyorum erken doğarsa diye var mı benim gibi olan 😞😢