Merhaba anne ve anne adayları bişey sormak istiyorum size kontrole gittiğimde doktorum amino sıvısının fazla olduğunu ve bebek için zararlı olduğunu ölüme kadar gidebileceğini bu yüzden çok tatlı şeker türü şeyler yememem gerektiğini Doğuma kadar artık kilo almama mı Söledi başına böle bişey gelip de sorunsuz Doğum yapan oldu mu acaba
Bu arada 80 kilo ile hamile kaldım şuan 87 kiloyum sizce fazla mı kilo almışım