Busraa42 Kızlar bebeklerinizin kıyafetlerini kaç derecede yikadiniz ? Bebek programı var ama uzun süreli o yüzden orda yıkamak istemedim yikayanlar kaç derecede yıkadı
ayseguler01 Busraa42 Benim makinemde 60/800 gösteriyor bebek kıyafetlerini ama ben 30 derecede 40 dk yıkadım
Esraerdl Benim makinem bebek kıyafetleri için 4 saat veriyo.. 🙄Çok uzun süreli napıcamm? Elimizde yıkasak Bi sorun olur mu?
yagmurakcali Sakın bebek programında yıkama canım bende ilk bebeğimde bilmeden o programda yıkadım ve tüm kıyafetleri küçücük kaldı yüksek ısıda ve uzun süre yıkadığı İçin bebeğim daha doğmadan ilk kıyafetleri maalesef küçüldü 😕
Mceylanmz Canım ben 300 dk da 30 drcede yıkadım ilk olunca ve yeni kıyafet olunca sadece kokusu güzel olsun diye yarım saate yıkadım ve kesin sende yarım saatte yıka yoksa kıyafetlerin hepsi küçülür
Ozgmmtl Kubra64 30. Haftad basladım canım kendi pijamalarımı,battaniylerini,kıyafetlerini zaten uzun sürüyo bide kurutması ütülemesi var.yavastan basla sende 🥰
CansuAkplt Busraa42 Yumoş Bebek kullandım kokusuna da bayıldım çok yoğun değil saf sabun temizlik kokusu var tavsiye edebilirim
symslmz 30 derece 45 dk da 1200 devirde yıkadım herseyini. Zaten kıyafet etiketlerine bakarsanız keserken neredeyse hepsinde 30 derecede yıkayınız yazar 👼