Neden devlet evlenmeden önce genetik testi şart kılmıyor neden başımıza gelmeden içimiz yanmadn pıhtılaşma bozuklukları hakkında bilgilendirilmiyoruz illa bizim yada bi yakınımızın canı yanarak öğrenmesimi gerekiyor illa düşük yapmamız yada erken doğan bebeğimizi kaybetmemizmi lazım o kadar üzülüyorum ki bu konuya gecen sene 7 aylık doğan oğlumu kaybettim öğrendimki kan pıhtılşması sebep olmuş yaşadığım duruma öğrendimki iğne kullansam şu an oğlum yanımda olabilirmiş çok kırgınım şimdi yine hamileyim ve sürekli bi korku allah bizlere yardımcı olsun çünkü biliyorumki benim gibi bebeğini kaybettikden sonra pıhtılaşma sorunu olan bir sürü anne var burda insanın içi daralıyor öğrendiğinde niye önce bilmiyordum diye şimdi ahtım var kızım olursa evlenirken bütün testlerini bizzat ben yaptıracam onunda içi yanmasın anasının ki gibi. Keşke her hamile ilk anda bu tür komplikasyonlara karşı bilgilendirilse ve ona göre önlemlerimi alabilseydik bu kadar geç olmadan