Onrays Merhaba anneler sütüme nazar değdi okuyorum sürekli kendimi ama çok az geliyor sütüm ne yapmalıyım başına gelen olupda ne yapıldı
Cinarinannesii_ Onrays yani nazara inanırım ama böyle biseyi daha önce duymamıştım elbette dua okuyabilirsin ama bence süt yapan besinler tüketebilirsin canım
aybkkra Onrays başkalarının yanında emzirmeyin sevdiklerinin bile nazarı değiyor valla sürekli dua okuyun inşallah gelir yine sütünüz
Ozayy Onrays sen birine okut kendini göğüsünü annemidede böyle bişi olmuş hatta sakat olmuştu okunmuş su yapıp süre bilirsin ama çok dikkat etmelisin bide sıcak tut üşütmede olabilir göğüsde isilik diyorlar buna
Keskinoglu MeLy90 değiyor tabiki.nazar insanın beğendiği.hosuna gittiği.hayretle baktığı herşeye değer.. ..Benim doktor değdirmişti resmen…doktora gitmiştim cocuk dokotra. Kendide doğum yapmis .sutu yetmiyormuş.mama kullaniyirmus..benim ikizlerim vardı hangi mamayi kullaniyorsun dedi mama ullanmiyorum dedim.nasil yani yetoyormu dedi elh.yetiyor dedim.eve geldim göğsüm şişti semsert okuduk geçti şükür…..
Deletedmom79 MeLy90 Onrays değiyor canım anne sütüne nazar kimsenin yanında emzirme bebeğini iyi değilmiş ben bebekken annem beni bi kere toplulukta emzirmiş çok sütü olmasına rağmen o akşam sütü kesilmiş bi anda ben ağlamaktan katılmışım artık sonra okumuşlar hep iyi gelmiş sende okuyabilirsin ya da bir büyüğün dua et bol bol gene geçmezse mastit olmuş olabilirsin genel cerrahiye bir görüşürsün canım
Onrays Cinarinannesii_ duymadnsa anlatabilirim bı göğüs karın bölgesine kadar neden uzar artı onca sagdigim halde taş gibi parça parça sertlik var süt yapicak besinler zaten kullanıyorum çay işe yaramadı şimdi ise malt alkolsüz içecekler içiyorum pekde ise yaradığını söyleyemem başına gelmeyen bilemez
BurcuP Onrays mastit olmuşsunuz o yüzden süt azalır süt kanallarındaki tıkanıklığı açmanız gerekiyor, nazar değil bu ☺️ Emin olun tecrübeliyim bu konuda 👌geçmiş olsun , tıkanıklık artmadan memeyi sıcak havlu vs ile yumuşatıp bol bol emzirin, düzelecektir.
Onrays Ozayy üşütmemek elde değil aynı sıtma tutar gibi bı yanıyorum bı üşüyorum genelde atlette duruyorum evde birşey degse gogusume canım yanıyor
Onrays Ozayy bencede emzirme benim kaynanamdan dolayı oldu herkese evet sütü var ama bebek ememiyor dedi durdu nazari vurdurdu
ags Onrays nazara inanırım geçmiş olsun okuyun kendinize. Yanında da göğüslerinizi banyoda sıcak su altında tarayın aşağı doğru. Elinizle masaj yapın intte vardı mutlaka bulursunuz. Çok acı verici bir durum sıcak kompleks koyun havlu vs olabilir. En önemlisi masaj mutlaka bakın intten ilerlemeden. Sağmaya da devam edin. Geçmiş olsun
acemiii Onrays canım mastit olmuşsun sağmaya devam et eğer bu ağrı ateş sürerse acile git doktoruna sor
KaanErkan-mom Onrays Sanırım gerçekten nazar değebiliyor ben de inanmam ama … kuzenimin sütü aşırı fazlaydı havlu koyuyordu gögüslerine hep akardı sütleri. Komşuları 1 hafta sonra bir şeyler yapıp getirmiş işte kuzeni görmeye. Diyor onlar çıktı çocuğu emzircem baktım 2 tane göz şeklinde çıban çıktı mememde. O çibanlar gece ona öyle acılar yaşatmış ki ölüyordum diye sanki göğsüme bıçakları soktular. Ondn sonra sabah acısı geçmiş ama sütü çok az gelmeye başladı sonradan. Hala daha çıbanların izi var
Onrays KaanErkan-mom hemen geçmiyor nazarın etkisi sanırım Allah yardımcısı olsun bebege de etki ediyor