Asyakuzusu Burcuckmk Mayıs bebeği olacak canım. Yazlık giydiremiycem. Yeni doğan üşür. Pamuklu uzun kollu alıcam tabi abartmadan. Yaz ve kış onları giydiricem. Büyüyecek hemen çünkü. Bir dahaki yaza kısa kollu şeyler alırım diye düşünüyorum.
Meneksekara Burcuckmk bende bu konuda kararsızım en geç 8 Haziran’da Doğum gösteriyor uygulamaya göre ama nasıl giydiririm bir fikrim yok
Burcuckmk Asyakuzusu haziran gözüküyor doğum aama mayısta doğar o üşür diyorlar uzun kollu al diyorlar
plakayerli Temmuzda çok sıcak olur heralde haziranda bunaltıcı sıcaklar başlamaz muhtemelen (istanbul için konuşuyorum)